• bloglovin
  • God eftermiddag alla! Jag har en kanonbra ...

    dsc01252 (MMS)

    God eftermiddag alla! Jag har en kanonbra söndag. Oden har fått nya fina skor. Nu lastar vi av spån och ska snart äta middag. Jag lovar att göra ett roligare inlägg ikväll efter jobbet! /Jessica

  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: fridan

    hoppas kvällen går fort på jobbet!! stackare som fick jobba ett pass till denna veckan!!



    jag vill också vara med på den fredagssysslan! basta när de är så här kallt ute verkar najs hihi!



    sv: jo men precis! man kan ju inte göra mer än sitt bästa som du säger :)

    2011-02-13 @ 17:23:18
    URL: http://kaloescha.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0