• bloglovin
  • Godmorgon vänner! Nu är jag på väg till pr...

    dsc01190 (MMS)

    Godmorgon vänner! Nu är jag på väg till praktiken. Idag är sista dagen på denna period sedan ska jag hålla till på universitetet i tre veckor innan det är dags för två veckors praktik igen. Hovslagaren ringde förresten nyss och han kommer på söndag förmiddag och skor prinsen, så bra att han kunde komma så snart! Skorna har suttit jättebra men det har nu gått 8 veckor sedan förra skoningen så det var hög tid nu! I helgen lovar jag att vara lite mer aktiv här på bloggen, vi hörs senare idag! /Jessica

  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: fridan

    tycker verkligen stallet ser urmysigt ut! vill med ha "öppna" boxar när jag har stall! utan galler alltså :)

    2011-02-11 @ 13:25:47
    URL: http://kaloescha.blogg.se/
    Postat av: Samanta

    SV: Åh, tack så mycket - det behövs verkligen..

    2011-02-11 @ 19:15:11
    URL: http://samantas.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0