• bloglovin
  • Hej i mörkret! Jag sitter i em varm och go...

    dsc01034 (MMS)

    Hej i mörkret! Jag sitter i en varm och go bil på väg hem från Ikea! Det blev en liten spontanresa med Emma! Skoldagen tidigare gick fint och likaså ridpasset i paddocken. Oden var verkligen på hugget och om än möjligt ännu mjukare och lydigare än igår! Det var så härligt att jag knappt ville sluta rida. Vi hörs lite senare ikväll när jag har kommit hem. Då ska jag se till att svara på dagens kommentarer också! /Jessica

  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Helena

    Svar: Åh vad intressant! Tycker verkligen att det är supercoolt när de kan tricks :) håller på lite med min egen, att buga och sånt är på gång :) han råkade faktiskt släcka lyset i stallet för några dagar sen, kanske någonting att lära honom :)

    2011-02-15 @ 22:11:12
    URL: http://travgalen.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0