• bloglovin
  • Nytt trick, linslöss och lite stress

    Idag lärde Oden sig ett nytt trick! Det var nog inte riktigt meningen men ganska skoj. När jag tränade honom i paddocken för en stund sedan började han att plocka med mulen efter spöet som låg på marken. Jag såg min chans att berömma honom för det han gjorde och efter några gånger kunde han genom att jag pekade på spöet som låg på marken plocka upp det och ge till mig som stod upp jämte honom. Inget jättemärkvärdigt kanske men himla gulligt! Framöver ska vi träna med en hink eller något annat föremål som är lite större än ett spö eftersom det kan vara kul att kunna visa upp för publik hur han plockar upp saker från marken på kommando. Vem vet snart kanske vi leker apport, jag och min förvuxna hund! :)

    Emma messade tidigare idag och tipsade mig om att gå in på www.eurohorse.se. Inte visste jag varför men förstod sedan att det var ju för att jag och Oden var med på deras framsida! Kul, vi är ju två linslöss som gillar att synas, weeee!

    Jag ska svara på era kommentarer senare ikväll när jag slutat jobba för nu hinner jag tyvärr inte. Vi hörs om några timmar igen!


    Oden för nästan exakt ett år sedan :)

    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Lina

    Så himla fränt :D kul! Jätte fin bild, han är så fiiin :D

    2011-02-09 @ 18:38:45
    URL: http://liinahaallberg.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0