• bloglovin
  • Resultat - Lätt B:1

    Innan klassen startade hade jag bestämt mig för att rida med sporrarna (vilket jag inte gjorde i första klassen) för att se om Oden skulle svara ännu kvickare på mina hjälper, det gjorde han! Han var däremot ganska seg i galoppen även i denna klass, men det är ju vår akilleshäl, och det vet vi om! Vi har kämpat stenhårt med galopparbetet ute i skogen och i paddocken hemma. Han bär upp sig otroligt mycket bättre nu än vad han någonsin gjort tidigare, så utifrån våra egna förutsättningar är jag supernöjd! Programmet gick fint och jag var om än möjligt ännu nöjdare efter Lätt B:n! Att rida fina vägar är en av mina starkaste sidor och jag tror jag tjänar jättemycket på att vara så noggrann som jag är. Vi lyckades att få ihop 61,03 % vilket resulterade i en tredje placering av 16 starter. De två som kom före oss var två fjordingar som dessutom red Lätt A:n och ska rida fjord-SM senare i år. Hon som vann red på ca 63 % har jag för mig :)


    Framridning


    Kritiken från klassen :)

    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Sandra

    Han är så himla snygg! :)

    2011-05-16 @ 20:41:12
    URL: http://minridtravare.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0