• bloglovin
  • Resultat - Lätt C:2

    I Lätt C:2 var det 7 starter. Oden och jag VANN klassen med 62,86 procent. Jag är nöjd med ritten! Travprogrammet är jag extra nöjd med och i galoppen hade jag önskat att Oden hade haft lite mer energi (som han hade på framridningsbanan). Jag tror dock att han gillade underlaget på framridningen bättre än det som var på tävlingsbanan. Han kändes lite osäker i hörnpasseringarna i galoppen, men jag drev på så gott jag kunde!


    Från framridningen


    Kritiken från klassen, för den som är nyfiken :)


    Övriga resultat

    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Wilma

    Grattis :D

    2011-05-16 @ 16:43:46
    URL: http://horseheaven.blogg.se/
    Postat av: Helena

    Gud vad kul :D grattis till jämna fina poäng :)

    2011-05-17 @ 08:42:29
    URL: http://travgalen.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0