• bloglovin
  • Gårdagens uppvisning

     
    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Karin

    Gullehjärtat, vad duktig han är!!

    2013-10-30 @ 14:36:44
    Postat av: 'amanda

    Hej! Vad himla duktiga ni är!!

    Jag har inte läst din blogg förut utan hamnade här tidigare idag när jag letade runt efter fler "ungdomar" (dvs. andra än gamla gubbar som enbart hålls med avel och körning) med nordsvensk. Jag själv håller mest på med in- och tillridning men under dagen har jag inte riktigt kunna släppa era små trix och den kontakt ni har. Blir så inspirerad till att själv börja med något liknande och utveckla det arbetet jag redan gör från marken. Du skulle inte kunna göra något inlägg om hur du går tillväga vid inlärningen av nya trix och hur du kom igång med detta? Du kanske redan har gjort något sånt inlägg, har som sagt inte läst din blogg tidigare. Länka gärna till det i så fall! :)

    Lycka till i fortsättningen, tycker ni är fantastiska både du och Oden! :)

    2013-11-25 @ 16:04:49
    URL: http://egao.blogg.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0