• bloglovin
  • Topp tre - år 2014

    Under året som har gått har vi hunnit med massor av roliga saker, Oden, Nitro och jag. Om jag skulle skriva ner allt skulle jag nog inte bli klar på en kväll, men här kommer ett axplock av allt kul: vi har varit med i tre olika tidningsreportage, ett reportage på Hippson (webben), en filmad intervju på Smålandspostens hemsida, startat Facebooksidan som har fått över 2000 följare, haft samarbete med ett par sponsorer, åkt på dressyrträningar, gjort ett flertal uppvisningar, haft träningar, ridit och kört in Nitro, badat i sjön med både Oden och Nitro, åkt på körträningar och köpt en egen gård som vi nyligen har flyttat till. Om jag nu istället skulle rada upp topp tre av det som vi har varit med om under 2014 skulle det se ut så här:

     

    Våra tre största händelser under 2014


    1. Sweden International Horse Show i Friends Arena med Oden.
    2. Nitros premiering (40 p) och frivilliga körprov (25 p av 25 möjliga).
    3. Vinst och bästa nordsvensk med Oden i Nordfjordkampen.

     

     
    Uppvisning vid Sweden International Horse Show
     
     
    Nitros premiering i Nottebäck.
     
     
    Framridning - Nordfjordkampen.
     

    Nu hoppas vi på ett minst lika bra och roligt 2015 – Gott Nytt År önskar Jessica, Oden och Nitro.


  • bloglovin

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0