• bloglovin
  • Ny samarbetspartner!

    Jag är jättestolt och glad att kunna berätta att vi nu har inlett ett samarbete med Pavo. Nu är jag alltså ambassadör för Pavo och det känns verkligen roligt och spännande. Som jag skrev för ett tag sedan äter nu båda mina hästar foder från Pavo och jag är supernöjd på alla sätt och vis. När jag först testade mash uppe på Friends Arena var det från ett annat foderföretag, men efter att ha läst på och kommit i kontakt med Pavo har jag nu fått reda på att det faktiskt var Pavo som var först ut med mashen och originalet heter alltså SlobberMash. SlobberMash är vitaminrikt, har en hög halt av rent linfrö och extra C-vitamin, innehåller mycket kli för en stabil matsmältning och mindre risk för kolik. Är det så att du har en kräsen häst kan du nästan vara säker på att den kommer gilla SlobberMash då det är riktigt välsmakande.

     

     

    Flera av mina nära och bekanta har blivit nyfikna på Pavos foder sedan jag har berättat om det och blir du också det kan du lätt klicka in dig på Pavos hemsida och söka upp din närmaste återförsäljare. För mig som bor söder om Alvesta är Charlies inne i Växjö det som ligger närmast och dit åker jag och köper mitt foder.

     

     

    Det kommer att bli så spännande att se vart det kan bli av detta samarbete längre fram, men vi har många olika och bra idéer så jag tror det kan bli jättebra!

     

    /Jessica

  • bloglovin
  • Trackback
    RSS 2.0