• bloglovin
  • Effektiva jag

    I förmiddags var jag i stallet och mockade, fixade höpåsar samt bytte vatten i hagen. Sedan blev det en lugn skogstur med Annica, lite trav, mest skritt. Vi var ute ca 45 minuter, jag var tvungen att skynda hem för att äta och duscha. Klockan 13.15 skulle jag infinna mig på universitetet, det gjorde jag också! Seminariumet gick fint och på hemvägen stannade jag till på City Gross och handlade lite mat och en säck morötter. Nu ska jag alldeles strax köra till jobbet, hard work work! I morgon kommer hovis för att ge prinsen nya pjucks, nice!


    En av gårdagens bilder - från Annicas blogg

    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Lina

    Hur har du lärt honom spansk skritt??:)kram<3

    2011-04-05 @ 20:31:16
    URL: http://liinahaallberg.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0