• bloglovin
  • Gårdagens körning och dagens ridning

    Gårdagens uppdragskörning gick jättebra, Oden skötte sig bra som vanligt, min coola prins! Vi bestämde att Oden skulle få flytta till sitt nya stall på eftermiddagen igår efter körningen när vi ändå var ute och körde honom i transporten. Han tog allt med ro och verkade tycka det var spännande med massa nya hästkompisar. I morse var jag där och släppte ut honom för att se att allt gick lugnt till. När jag närmade mig prinsens box såg jag att han hade fullt med spån i pälsen, det tyder på att han legat och sovit, det känns superbra och lugnande för matte! I eftermiddag var vi ute på en ridtur i skogen med grannen. Det blev lite trav men mest skritt, helt lagom idag!








    Oden vill inte vara med på bild :)


    Prinsen i nya stallet och med nya regntäcket




    Grannpojken - Odens nya skötare? ;)

    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: ¤ Success ryttarna ¤ - Emelie

    gud vilken fin vagn! (vill ha:'D)

    ställ gärna en fråga i våran frågestund

    jag har också en nordsvensk efter rolex :)

    Kramis/successen

    2011-04-03 @ 21:09:15
    URL: http://successen.blogg.se/
    Postat av: Lina

    SV; Det är mycket för en ibland, men gör inlägget när du känenr att du vill/har tid:)

    Din blogg är endå den bästa hästbloggen!:) Det är så kul att det är ett kallblod med :D Du har lyckas jävla bra med Oden, det skulle du ha pris för!:)



    p.s glöm inte lägga upp ett inlägg om inbakad fläta:) Jag har försökt men det går inte, och Valborg skulle va så fin i det...



    Ha en fin Måndag :D Kramar<3

    2011-04-04 @ 09:42:24
    URL: http://liinahaallberg.blogg.se/
    Postat av: A N N i C A * W E N N B E R Gs

    jaa några bra bilder blev det trotsallt :D

    hoppas vädret håller i sig imon så jag kan ta med mig kameran ut på ridturen också (:

    2011-04-05 @ 00:11:57
    URL: http://s94356.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0