• bloglovin
  • Önskeinlägg

    En av mina trogna läsare ville gärna se lite hoppbilder. Som ni kanske har märkt är jag mest intresserad av dressyr och trickträning, men visst har jag hoppat också! Tyvärr har jag knappt några hoppbilder från när jag rider andra hästar än Oden, kanske finns det i något gammalt album så jag kan scanna in någon dag!


    2006 Lokal hoppning med ridskoleponnyn Figo - Vår sista tävling ihop!


    2009


    2009 DM i bruksridning


    2009 Clear round i Osby


    2009 Clear round i Osby


    2009


    2009



    2009

    /Jessica

  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Josäfin :>

    Gillar sista bilden väldigt mycket! :D

    2011-04-23 @ 22:21:05
    URL: http://jossanamigo.blogg.se/
    Postat av: Sandra

    Grymt mysig, vill också ha stor mysig häst :P hehe

    2011-04-25 @ 19:27:15
    URL: http://minridtravare.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0