• bloglovin
  • Sol i dina kvarter...

    Igår var det praktik och jobb! Däremellan hann jag med lite galopparbete ute på grusvägarna med prinsen min och även lite jobb i paddocken. Oden skötte sig fint men var ganska stark! I morse ringde klockan tidigt, jag tog bilen till mormor och morfar och hjälpte till med lite trädgårdsarbete. Jag passade även på att tvätta bilen innan jag styrde hemåt. Senare var jag ute med Michaela och hennes pålle, vi klättrade lite i Hanaslövsberget, prinsen var duktig och kämpade fint!


    I brist på bilder blir det en favorit i repris!

    Nu sitter jag, Tage och Adam hemma hos mig, mätta och goa efter pizza. Nu ska vi strax bege oss till Alvesta där vi ska uppträda vid majbålet! Jag tror det kommer mycket folk, taggatagga!

    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Samanta, hästskötare på Island!

    Jag tror att jag är lite förälskad i din Oden! :)

    2011-04-30 @ 19:35:27
    URL: http://samantas.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0