• bloglovin
  • Söndag och dagen efter

    Igår var en lyckad dag! Morfar och jag var ute på en lång och härlig körtur. Därefter red jag Line i paddocken, hon var oerhört duktig och lydig. Kvällen bjöd på grillning med ett härligt gäng och det slutade med utgång. Kort och gott hade jag en underbar påskafton!

    Idag var prinsen och jag ute på en mysig barbackatur i solen! Vi jobbade lite med öppnor och skänkelvikningar på grusvägarna, Oden lyssnade superfint och jag börjar faktiskt se fram emot Nordfjordkampen (dressyrtävlingen) i maj som jag tidigare har varit lite tveksam till! Min fina prins är så lydig och go! Nu väntar grillning ikväll igen, och vem vet kanske slinker det ner en öl eller två, jag är ju trots allt ledig i morgon också!


    Prinsen häromdagen! Nej han snubblar inte, han svänger ju :)

    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0