• bloglovin
  • Sovmorgon

    Idag gav jag mig själv en välförtjänt sovmorgon eftersom jag hållit igång ganska bra de senaste dagarna, det var superskönt att ligga kvar och dra sig lite extra! Nu har jag druckit kaffe och ätit skinksmörgåsar, gott. Om en liten stund ska jag ta min blåa cykel och trampa upp till stallet. Det lutar lite uppför hela vägen dit och är det motvind som det har varit de senaste dagarna så är det ganska tufft trots att det inte är en lång sträcka, men jag får ju både motion och kanske lite muskler, haha! Oden får vila idag, hovslagaren kommer ju om en stund och jag ska pyssla lite i stallet innan dess. Vad ska ni hitta på denna onsdag?


    Oden i sin hage i måndags


    Lunchmys igår


    En del av prinsens hage

    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0