• bloglovin
  • Tidsinställt :)

    Godmiddag! Nu är jag på praktiken (förmodligen i matsalen), och när jag väl är hemma i eftermiddag igen blir det snabbt ombyte och sedan upp till stallet. Mammi kommer och hälsar på mig och prinsen!


    Jag bjuder på en bild från igår så länge, vi hörs ikväll igen!

    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Helena

    Mer bilder! :D



    Svar: Jo, hans mormor var norsk skogskatt, så han är väl en fjärdedel sån och resten bondkatt :)

    Jo, morfar är bra! Han älskar verkligen att vara i stallet och ta hand om hästarna! :)

    Jag tror att hästarna känner på sig när det är nybörjare på gång :) Min medryttares fyraåriga son ledde in Bosse från hagen för ett tag sen och då var han jättesnäll :)

    2011-04-11 @ 19:09:03
    URL: http://travgalen.se
    Postat av: Lina :)

    Det är så härligt att vara ute med pollarna nu när det är lite varmare, och lite sol:)

    Jätte fin bild som vanligt <3:) Hoppas din dag har varit bra :)

    2011-04-11 @ 19:40:27
    URL: http://liinahaallberg.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0