• bloglovin
  • Flitig är bara förnamnet!

    Idag har jag hunnit med en massa nödvändiga saker! Jag började med att köra till mormor för att äta lunch (jag bjöd på det jag hade lagat igår och mormor gillade det faktiskt). Efter maten blev det som vanligt kaffe och kaka! Vi passade sedan på att fixa med back on trackpaddarna jag köpte till Oden, de var ju alldeles för långa så vi ska sy om dem så att de passar prinsens ben. Vi sprättade sömmar hejvilt och nu ska de bara sys! Vid 15-tiden körde jag hem till Lekaryd och packade bilen med kartonger och gamla flaskor. Sedan körde jag till stallet och tog en barbackatur med prinsen. Vi klättrade några gånger i Hanaslövsberget! Medan jag var ute och red var grannpojken i stallet och tömde Odens box på spån och dammade av från tak till golv. När jag kom tillbaka och hade gjort iordning och släppt ut prinsen spolade vi av och skurade hela boxen. Det tog jättelång tid (4 timmar sammanlagt) men resultatet blev verkligen bra!!!


    Odens box blev jättefin, glömde dock ta bilder innan tvätten!



    Väl hemma från stallet bytte vi om och körde till Alvesta för att slänga allt skräp och hämta en pizza som vi skulle dela. Efter att ha fått mat i magen hade vi tillräckligt med energi för att orka städa min lägenhet. När det var klart gick vi loss på glassen som jag köpte igår! Nu är jag helt slut i kroppen och ska strax slänga mig i sängen! Men visst är det underbart med dagar då man får så mycket gjort?!

    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Emilias Hästblogg!

    Hej har startat en ny hästblogg, ge den en chans!

    Emilia-eemiliaa.webblogg.se

    2011-08-09 @ 00:04:13
    URL: http://eemiliaa.wordpress.com/
    Postat av: fridan

    toksnyggt :D

    2011-08-09 @ 09:55:38
    URL: http://kaloescha.blogg.se/
    Postat av: Cornelia

    Heej! Fin blogg du/ni har! Tänkte kolla om ni/du skulle vilja anmäla sigtill VECKANS BLOGG? Ett inlägg om veckans blogg finns nu på bloggen.! Man har fram till på Onsdag att snmäla sig.

    /Cornelia - www.kindofscofield.blogg.se

    2011-08-09 @ 10:38:08
    URL: http://kindofscofield.blogg.se/
    Postat av: Anonym

    En sån grannpojke vill jag oxå ha:))

    2011-08-09 @ 17:22:18

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0