• bloglovin
  • Födelsedagsmiddag

    Igår hann jag varken uppdatera bloggen eller rida prinsen för vi firade mormor inne i stan. Vi åt riktigt fin middag och drack både drinkar och irish coffee. Jag stannade kvar i stan för att möta upp lite vänner och ta några öl på Sports och i öltältet, det var ju Karl-Oskardagarna. Det var en superlyckad kväll!

    I fredags efter jobbet tog jag och Oden en barbackatur runt Hanaslöv. Det blev ganska mycket galopparbete. Jag var supernöjd med turen eftersom prinsen var oerhört lydig och mjuk i kroppen, det är så härligt när allt bara sitter och går så bra!!!





    Nu ska jag och Elin strax upp till stallet för att ta en tur med träningsvagnen! Det tror jag prinsen kommer att tycka om!

    /Jessica

  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Jossan- Ljusdalsryttare

    vi har lagt till dej nu, säj til när du lagt till oss?

    2011-08-07 @ 18:56:59
    URL: http://ljusdalsryttarna.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0