• bloglovin
  • Föreläsning, stall och jobb

    Ja, så ser mina dagar ut, mer eller mindre! Än så länge känns det jättebra med geografin! Jag har hamnat i en bra grupp med en bra lärare och jag har lärt mig otroligt mycket bara på två dagar! Som tur är så har jag inte så många heldagar på universitetet vilket innebär att jag hinner pyssla om prinsen extra mycket om eftermiddagarna innan det är dags för kvällsjobb på Posten.

    Igår skrittade jag Oden barbacka i skogen ca 50 min. Jag brukar försöka komma ut och skritta honom dagen efter tävling eller uppvisning för att minska risken för träningsvärk och annan stelhet i kroppen. Idag däremot fick han en välförtjänt vilodag. När jag var klar med stallsysslorna passade jag på att läsa en del kurslitteratur innan jag jobbade några timmar under kvällen. Imorgon väntar föreläsning på förmiddagen och därefter stallet. Senare ska jag försöka köra till mormor och morfar en sväng. Jag ska även rensa lite bland söndagens tävlingsbilder och lägga ut en del på bloggen! Det vill ni väl? ;) 

     
    Nöjd och stolt matte!

    /Jessica

  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Sandra

    Klart vi vill :D

    I allafall jag! :D HAha!

    2011-08-31 @ 15:02:07
    URL: http://minridtravare.blogg.se/
    Postat av: Jennifer

    Jaaaa!!!!;-) jättegärna!

    2011-08-31 @ 17:24:08
    URL: http://zackeneo.webblogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0