• bloglovin
  • Igår, idag, imorgon...

    Igår sov jag länge eftersom jag skulle spendera 12 timmar på jobbet. Jag hann med en runda till prinsen som jag ryktade noga från topp till tå innan vi tricktränade lite i paddocken (det var för varmt att göra något annat). Nu har jag nyss vaknat och fått i mig två mackor och en kopp kaffe. Det känns inte kul att man alltid sover bort dagarna efter nattjobb, men men, sova måste man! Om en liten stund ska jag cykla till prinsen och ge mig ut på en härlig skogstur. Ikväll ska jag försöka gå till sängs tidigt, jag börjar ju jobba klockan 06.00 imorgonbitti, här gäller det att vända på dygnet... Huuuu, men jag står ut, har ju bara tre pass kvar till semestern, ska bli skönt att vara lite ledig IGEN!


    Vi igår, vi idag, vi imorgon!

    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0