• bloglovin
  • Ojojoj vilken helg...

    Puuuuh, jag har hunnit med mycket denna helg, dock har jag inte haft en tanke på att uppdatera bloggen. Om jag ska vara ärlig så har jag inte ens suttit vid en dator! Ibland är det hur skönt som helst att bara strunta i allt vad dator och teknik heter och bara umgås med familj och vänner på tu man hand! I fredags tog jag en barbackatur i regnet på prinsen innan det var dags för att köra till Elin. Vi grillade, drack gott och gick sedan ner till öltältet i Moheda, det var ju Mohedadagarna i helgen. Som före detta Mohedabo får man ju snällt ställa upp! ;)



    På lördag morgon fick jag supergod och lyxig frukost innan jag körde till kyrkan för att kolla på lillaElins konfirmation. De var så duktiga och det var verkligen jättekul att se! Därefter bar det snabbt av till Ica där jag handlade sallad, kräftor, bröd mm. På vägen hem stannade jag till hos prinsen och pysslade om honom lite. Han fick en vilodag eftersom jag hade fullt upp och lite till! Vid 18-tiden på kvällen kom en del jobbarkompisar till mig och vi åt och hade det jättetrevligt. Senare på kvällen åkte vi till Moheda och kollade på Jay Smith, eller ja några av oss gjorde det och några (bland annat jag) nöjde sig med att sitta inne i öltältet och bara lyssna på honom. Kvällen var så lyckad, eller ja hela dagen var lyckad!!!



    Igår, söndag var jag ganska trött vilket inte var så konstigt efter en sådan fullspäckad helg. På kvällen kom lillaElin på sin moppe ut till stallet. Vi tog en lugn körtur med prinsen som verkade lycklig över att få komma ut en sväng. Vi fikade även lite innan vi åkte hem, kladdkaka som Elin hade bakat, gottgott!



    Nu är det måndag och om en vecka börjar plugget igen, då ska jag läsa geografi, spännande! Denna vecka jobbar jag bara måndag och torsdag kväll, så otroligt skönt! Det innebär att jag har massa tid för min fina prins, vi måste ju ladda ordentligt inför söndagens bruksridning!

    /Jessica

  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Sandra

    ja då förstår jag varför du inte uppdaterat :P Haha, har ju suttit här och väntat, så rolig helg har jag haft xP haha!

    2011-08-22 @ 14:58:18
    URL: http://minridtravare.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0