• bloglovin
  • Spännande!

    Idag tror jag att jag kan ha fått lite rolig post! Än så länge har jag i och för sig ingen aning eftersom jag bor på landet och posten alltid kommer jättesent, så har inte pallrat mig ut till brevlådan än. Ibland undrar jag om jag bor på platsen som brevbäraren glömde?! Jag har inte fått post på hur läääääääänge som helst! Jag fick mail igår om att häftet med de nya reglerna för brukskörning och bruksridning är på väg. Weee, det ska bli spännande att se vad det är för förändringar som har skett sedan vi tävlade 2009. Självklart hoppas jag ju också att sitsbågen jag vann förra veckan har kommit, den skulle komma någon gång denna vecka! :) Det ska bli jätteskoj att rida med den och se hur det känns!

    I eftermiddag har Elin lovat att skicka gårdagens bilder, så håll utkik! Nu ska jag upp till stallet och ta hand om min älskade prins!

    I brist på Odenbilder får ni två bilder från helgen då vi firade mormor! Hon fyller förresten år just IDAG, grattis finaste Bobbo!!!





    /Jessica

  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: fridan

    jag får heller aldrig nån post... inte ens en räkning :P

    2011-08-11 @ 14:05:58
    URL: http://kaloescha.blogg.se/
    Postat av: fridan

    sv: meeeeen det fick jag hämta på ica. och avi:n fick jag i mobilen ;P

    2011-08-11 @ 17:29:47
    URL: http://kaloescha.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0