• bloglovin
  • Fullt ös som vanligt!

    Ooojaa, och konstigt vorde det väl annars? Nu tvättar jag, ska strax bädda rent, äta lunch, köra till stallet för att mocka, motionera Oden och allt det där, sedan skynda hem igen och lägga in en ny maskin tvätt innan jag ska köra till jobbet! Stressiga fredag...något bra är i alla fall att lönen har kommit in på kontot idag, den är alltid lika välkommen, eller hur?

    Jag har inte bestämt ännu om jag ska rida på banan, ut eller tömköra idag... Jag gör det som faller mig in helt enkelt! :) Vad hittar ni på denna fredag?


    Vi ska gå hand i hand genom livet du och jag :)

    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: fridan

    lön gillar vi :D:D även om den va tråkigare än förra månadens :P ihhi! :D



    sv: en väg it is :D

    2011-02-25 @ 22:57:02
    URL: http://kaloescha.blogg.se/
    Postat av: Lina

    Ni är såååå fina<3 Ha en toppen dag :D

    2011-02-26 @ 10:45:51
    URL: http://liinahaallberg.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0