• bloglovin
  • Hemma och vänder!

    Jag har precis kommit hem från praktiken, hunnit äta en macka och druckit en stor kopp kaffe. Nu ska jag byta om och köra till stallet, weeeeeehooo! Vi får se vad vi ska hitta på idag, kanske hinner det bli mörkt, men vi har ju massa reflexer som tur väl är! :)

    Snart är det dags för Göteborg Horse Show och Eurohorse, ska ni dit? Tänka sig att det har gått ett helt år snart sedan jag och Oden var där och representerade den nordsvenska hästen...Tiden går! Vi hamnade visst i Tidningen Ridsport några veckor efter! I år ska vi inte dit utan vi satsar stenhårt på Mila i Malmö istället i mars, man kan ju inte vara överallt!



    /Jessica

  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: fridan

    kaffe, usch :P



    jag ska till ghs :D:D men de vet du ju :P



    sv: har mätt nu, och den KAN få plats men då blir det precis. surt bara att den va så dyr :S

    2011-02-02 @ 21:24:08
    URL: http://kaloescha.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0