• bloglovin
  • Jag ska städa hela huset lilla Bobbo, tralalala!

    Nu har jag precis städat klart hemma hos mormor, himla tjusigt blev det. Här brukar alltid vara jätterent så det är en stor lycka när man kommer ut i hallen och ska dammsuga under alla skor och det skramlar ordentligt i dammsugaren! Nu ska vi äta lunch och sedan bär det av till Oden. Morfar ska komma upp med en jobbarkompis och hans barn, de ville titta på Odens konster och kanske rida en sväng, självklart ställer vi upp, min prins och jag! :)


    Osby hösten 2009

    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Natalie

    Du gör verkligen en kanonfin fläta på Oden! :-)

    2011-02-26 @ 09:04:50
    URL: http://mossmoss.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0