• bloglovin
  • Jobbiga vecka...

    Veckan har knappt börjat och jag längtar redan efter helgen. Jag hatar den där ångesten jag ofta känner söndagkvällar när man vet om att man har hur mycket som helst att göra de kommande dagarna... Idag har det varit praktik, stall (ingen ridning för det regnade och var kolsvart ute), nu är jag hemma och vänder, ska strax köra till Alvesta och plugga... Kul kväll?! Nja, fast jag tror i alla fall jag får god mat och det gillar vi :) I morgon, onsdag och torsdag har jag praktik, stall och jobb. Det känns ändå bra att jag har stallet för annars hade jag nog inte orkat med alla måsten i vardagen!


    Oden mitt i maten...

    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Lina

    sv; Ja bilder är kul :D Jadu det är brett och klumpigt:P Går inte så smitigt alltid, men kul när dom är pigga och spralliga allt går så sakta när dom tex, sparkar bakut :P Dom bilderna kommer upp i morgon:)



    Jag är så himla trött, skulle kunna gå och lägga mig nu..

    Ha en fin kväll:) Mysig bild !

    2011-02-07 @ 18:24:30
    URL: http://liinahaallberg.blogg.se/
    Postat av: fridan

    usch ja! gillar inte heller denna veckan med 3 jobbkvällar på raken :(



    sv: vi kom ut i skogen :D:D

    2011-02-07 @ 19:55:29
    URL: http://kaloescha.blogg.se/
    Postat av: N

    sv: åh va kul, det vill jag också kunna göra me blackie :)

    coolt att du har en nordis också, måste bli en riktig show. dom e ju så fina :)

    2011-02-07 @ 21:41:22
    URL: http://blackijacki.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0