• bloglovin
  • Lång dag!

    Efter dagens grupparbete körde jag ner till stan för att fixa en födelsedagspresent till Emma som fyller år idag, samt besökte 3-butiken. Jag kom hem med en I-phone och ett abonnemang, precis som jag trodde. :) Jag inser att det kommer ta lång tid innan jag riktigt har förstått hur den fungerar, men skam den som ger sig! Ikväll var det som sagt sadelprovning hemma i stallet och vi hittade två sadlar som låg bra på Oden. Jag ska provrida dem i morgon, spännande! På båda sadlar kan man byta koppjärn när/om man vill vilket jag tycker är jättebra! Min gamla sadel kommer vi att byta in om vi bestämmer oss för någon av de som vi har hemma.

    Resten av denna kväll spenderar jag i min soffa, fredagsmys helt enkelt!


    Min gamla sadel som inte längre passar Oden

    /Jessica

  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Anna

    Man lär sig faktiskt hur iphonen funkar snabbt! Skaffade en för 1.5 månad sen och älskar den!

    2011-02-19 @ 22:53:34
    URL: http://ariette.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0