• bloglovin
  • Måndag och alla hjärtans dag

    Jag har precis tryckt i mig en rejäl frukost så jag klarar den långa dagen på universitetet (10.15-12.00) :) Helgen har varit jättebra och jag lovar att skriva mer om den ikväll, då jag ska jag även lägga upp en film från gårdagen. Vad tyckte ni om gårdagens film? Jag vet att kvalitén inte är så bra men jag hade ju bara min mobil att filma med, alltid något.

    Igårkvälll fick jag förresten en chokladkartong av mamsen för att det är alla hjärtans dag idag, tack söta! Någon annan firar jag nog inte med. Elle jo det skulle ju vara Oden i så fall! Min bästa och enda prins!

    Vi hörs senare för nu måste jag rusa!



    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: fridan

    jag får fira alla hjärtans dag på posten :( men jobbar tors med tillsammans med dig :)



    sv: ja jag är jättenöjd att vi ifkc 58% trots så stora miss :)

    2011-02-14 @ 13:03:45
    URL: http://kaloescha.blogg.se/
    Postat av: Lina

    Det va kul att du la upp en film:)

    2011-02-14 @ 13:29:58
    URL: http://liinahaallberg.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0