• bloglovin
  • Min nya bates!

    Här är den, min nya sadel! Tyvärr hittade jag ingen dressyrgjord som var 85 cm, typiskt! Men det får bli helgens problem istället. Så länge får jag låna Emmas gjord som precis går runt min stora nordis!



    I eftermiddags tog jag som sagt en premiärtur i sadeln i paddocken. Just idag var Oden ganska stark och jääääättepigg så det krävdes mycket skrittarbete, öppnor i båda varv gjorde att han blev lite mjukare mot slutet! Det är skönt att kunna avsluta med en bra känsla trots att man har haft ett lite tuffare pass än vanligt :)

    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Team norrlandsryttarna

    Jag har också problem med dressyrgjordar! Min häst skulle behöva typ, 85-90 cm lång gjord men det är nästan omöjligt att hitta :(

    2011-02-22 @ 12:56:08
    URL: http://teamnorrlandsryttarna.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0