• bloglovin
  • Odens första och hittills enda utställning...

    var i somras! Bla fick Oden en 9:a på skritten med kommentaren: avspänd vägvinnande skritt! Sammanlagt fick han 39 poäng och vann sin klass samt gick vidare till BIS (Best In Show). Trots att vi inte hade dagens högsta poäng kände jag mig som en vinnare, prinsen också tror jag! Efter jag hade visat Oden sa domaren högt i mikrofonen: mycket väl visad häst! Jag som hade varit så nervös för att jag inte skulle fixa själva visningen. Men det är ju klart, kan min fina häst gå lös bakom mig som världens lydigaste hund så ska han väl kunna skritta och trava fint även när jag håller lite i honom?! Vi bjöd på en pausuppvisning som blev väldigt lyckad, vi fick superbra respons och jag gick mest runt och sken som "sola i Karlsta" hela dagen!  

     



    /Jessica

  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Lina

    sv; Vart bor du ngnstans ;)?? Du kan ju komma hit och rida :) jag bor i åtvidaberg :D

    2011-02-08 @ 06:56:48
    URL: http://liinahaallberg.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0