• bloglovin
  • Stallboken

    Nu ska jag strax gå och lägga mig. Jag har precis skrivit in dagens aktivitet i Stallboken, jag skriver vad Oden och jag hittar på vid varje datum, som en liten dagbok. Det känns jättebra att göra det så att man kan gå tillbaka när man vill och se vad man gjorde en viss daf och hur det gick. För ni också någon typ av dagbok över er ridning/träning?

    Ikväll blev det tömkörning i paddocken. Det gick ganska bra med tanke på att det var mörkt och lite halvruggigt väder. Oden var full av bus och försökte skutta och ha sig lite i traven, söthäst!

     
    Bläddrar man lite i Stallboken hittar man mig på en sida! :)

    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Lina

    En stallbok är bra, ska med skaffa det till Valborg :) Måste tömköra henne med ngn dag .. hmm:P hehe



    Ha en fin dag :) har lagt till dig på bloglovin, vill du lägga till mig :?

    2011-02-03 @ 06:22:08
    URL: http://liinahaallberg.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0