• bloglovin
  • Stallpyssel

    Igår blev det utgång vilket gjorde att jag idag tog en skön sovmorgon. Idag hade jag inga tider att tänka på så jag passade på att mocka hela stora stallet (5 boxar) och lägga in mat och fylla på vatten till alla pållar. Ibland är det skönt att bara gå runt själv i stallet och pyssla. Det känns på något sätt som att man glömmer både tid och rum då! När stallet var klart tog jag in prinsen och borstade honom i säkert en halvtimme om inte mer. Han fäller så himla mycket nu så det tar tid för en pedant som jag att göra honom fin för en ridtur. Idag red jag ut en sväng för att sedan avsluta i paddocken. Oden var superpigg och lite stark men samtidigt väldigt lydig och kvick för hjälperna. Mot slutet mjuknade han till! I morgon ska prinsen få ett skönt skrittpass på långa tyglar genom byn.

    Nu väntar en TV-kväll i soffan med lite kvällsmat och kexchoklad, mys!


    Figaro höll mig sällskap i eftermiddag, fina kisse!

    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Mamma

    Figaro....jag får rysningar! Tänker på när han slukade den där musen...Huu. Söt kisse dock, trots taskiga matvanor..S

    2011-02-27 @ 18:40:59
    Postat av: Bobbo

    Hittade du täcket?

    2011-02-27 @ 21:10:44
    Postat av: Jessica

    Sv; Jaaa Bobbo det gjorde jag, tack snälla! Så skönt att ha två att skifta mellan :)

    2011-02-27 @ 21:24:45
    URL: http://nordsvenskaoden.blogg.se/
    Postat av: fridan

    men gud vilken söt kissemiss :D:D

    och fyyy vad gott med kexchoklad :D



    sv: jaaa! jag är så glad att vi kan hoppa högt igen! :)

    2011-02-28 @ 15:42:59
    URL: http://kaloescha.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0