• bloglovin
  • Tömkört!

    Idag efter grupparbetet åkte jag till djursjukhuset och köpte specialmat åt Funny (mammis och pappis vovve) så de slipper köra in till stan. Jag menar jag är ju i stan var och varannan dag! Därefter styrde jag forden min mot stallet där Oden väntade på att bli ompysslad! Efter att ha mockat och donat tömkörde jag Oden en sväng på åkern. Det blev 25 min skritt, helt lagom en dag som denna. Innan jag körde hem passade jag på att repetera lite trick, till exampel hämta hinken. Nu kan Oden stanna (som vi tränat vid inkallning) medan jag backar flera meter, ställer från mig hinken, backar lite till för att sedan ge kommando till Oden att hämta hinken. Det gör han glatt, sedan går han med hinken i munnen fram till mig för att ge mig den i handen. Därefter får han givetvis massa beröm. Han är så smart min stora prins! Nu ska jag skynda vidare till jobbet!


    Efter dagens skrittur.

    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Olivia Gustavsson

    SV. Jaha vad tufft!

    2011-02-22 @ 19:07:51
    URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/
    Postat av: amandawilhelmsson

    sv: okej, så otroligt tråkigt! :O



    oden är riktigt snygg! ;)

    2011-02-22 @ 19:54:19
    URL: http://amandawilhelmsson.blogg.se/
    Postat av: fridan

    hihi kul att han kan tricket med hinken nu!!



    glöm inte påminna mig om att kolla gjordarna på citygross :D:D



    sv: blev ju hästsnack ikväll weei!

    2011-02-22 @ 22:33:49
    URL: http://kaloescha.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0