• bloglovin
  • Härliga fredag!!!

    Äntligen är det helg och jag är så himla lycklig för jag har tid att ägna mig åt massa roliga saker! Efter praktiken i Vislanda idag körde jag via Alvesta för att köpa lite gott på systemet innan jag for vidare mot stallet och Oden. Eftersom det snöade och blåste tog jag in Odisen så fort jag kom fram så att han kunde torka till sig medan jag bytte om och mockade samt fixade höpåsar. Sedan blev jag bjuden på mat av snällaste Emma! Inte nog med mat, efter maten väntade kladdkaka och kaffe. Så oerhört lyxigt och gott!

    På grund av vädret valde jag att jobba Oden för hand i paddocken idag. Han var jättelydig och jag kunde riktigt se hur skoj han tyckte dagens övningar var! Roligast av allt var att duktiga prinsen lärde sig att plocka upp en hink från marken och ge till mig. Jag tränade precis likadant som häromdagen med spöt, och Oden förstod nästan direkt vad det var frågan om.

    I morgon efter övningen med kören kommer mormor ut till stallet för att titta när jag rider i Emmas sadel, kanske kan jag då lura henne till att ta någon bild på när Oden plockar upp hinken på kommando! :) Nu måste jag stressa vidare. Jag ska nämligen hämta en vän i Alvesta strax. Vi ska basta, prata strunt, dricka någon öl och bara njuta av en ledig kväll, härliga liv!!! Hur spenderar ni denna kväll?


    Smidig häst? Hahaha :)

    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: fridan

    men, basta ikväll igen? jag vill också! fuuusk :D



    kul att han verkar ha fattat tricket redan :D:D



    sv: blir nog vitt, om jag hinner tvätta lindorna :)

    2011-02-11 @ 21:57:47
    URL: http://kaloescha.blogg.se/
    Postat av: Lina

    Är det där ett "trix" han kan eller?? :) Fin bild :D han är sååå fin saom vanligt :D

    2011-02-12 @ 08:13:24
    URL: http://liinahaallberg.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0