• bloglovin
  • Sol, stall och nya lockar!

    Trots att jag inte hade några direkta tider att passa i morse tog jag mig upp strax efter 8.00 (vilket är tidigt för att vara jag). Jag åt en god frukost och hävde i mig en stor kopp kaffe innan jag körde ut till stallet. Jag kände mig så pysslig och glad eftersom solen strålade så jag mockade 7 boxar och fixade med mat till alla pållar. Därefter tog jag en tur på prinsen med bosalen. Han lyssnade jättefint! :) Ibland känns det som att jag skulle kunna rida utan träns/huvudlag eftersom han följer vikthjälperna så bra, men det känns ganska säkert att ha något att ta tag i om det skulle hända något. Även Oden kan bli rädd, det händer inte ofta men han är ju en häst han också :)

    Efter dagens timmar i stallet körde jag till Alvesta och frisören, hon skulle permanenta om mitt hår eftersom det knappt tog sist. Denna gång använde vi mindre spolar och det känns faktiskt mycket bättre, lite ovant såklart men jag ska nog vänja mig! Nu ska jag inta soffläge...

     
    Efter dagens ridtur!

    /Jessica

  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Jessica josefsson

    sv; åh dom va riktigt fina!! men tyvärr så har ja inte redigt så mkt pengar.. måste betala det själv hahha :p

    2011-01-27 @ 20:13:14
    URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/
    Postat av: Jessica josefsson

    sv; ja precis.. de är nog lättare att säla i par då dom e lika dana oså :)!

    2011-01-27 @ 20:43:30
    URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/
    Postat av: fridan

    7 boxar, duktigt :D

    såg bilden på lockarna med, snyggt :D



    sv: för att lägga in en bild går du in på inställningar o sen profil, där kan du ladda upp bild sen... för att få info med så går du in på redigera kodmal och letar upp: <tag:profile>

    därunder skriver du:

    <font face="arial" color="black">

    och sen din text!

    du kan ju ändra färgen o textsnittet med...



    skriv igen om de inte går :D

    2011-01-28 @ 11:57:17
    URL: http://kaloescha.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0