• bloglovin
  • Stalldags!

    Japp, om bara några minuter ska jag köra till stallet, är precis hemkommen från dagens föreläsning om IUP (individuell utvecklingsplan) och åtgärdsprogram, intressant? Ja faktiskt! Det verkar som att innehållet i denna kurs är mer givande än förra, kul! I eftermiddag blir det nog en ridtur med Emma, äntligen! Det var ett tag sedan vi var ute ihop. Många gånger är det svårt att matcha tider när man jobbar och pluggar, men idag hoppas jag på en lite längre, mysig tur! Oden behöver det verkligen, de senaste dagarna har han varit tokpigg, men pga underlaget (is osv) har vi inte kunnat motionera så mycket som skulle vara önskvärt. Hoppas det blir vår snart, väldigt snart!


    En av gårdagens (o)charmiga bilder...Har jag fått en "drakhäst"??

    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: catcall

    Åh, vilken underbar pålle du har! Jag hade själv en nordis-korsning när jag var yngre, Prins. Vad jag saknar att pussa den mulen.

    2011-01-29 @ 00:43:59
    URL: http://catcall.bilddagboken.se
    Postat av: Jessica

    Tack snälla! Det finns inget bättre än en nordismule! <3

    2011-01-29 @ 00:59:24
    URL: http://nordsvenskaoden.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0