• bloglovin
  • Tempo!

    Idag är det högt tempo trots att det bara stod ett måste på schemat, seminarium 8-12. Därefter blev det storhandling på City Gross, jag hade faktiskt kundvagn vilket kändes lite "Svensson". Jag brukar klara mig fint med en liten korg... Hur som helst köpte jag en dunk B-vitamin till Oden så han klarar sig ett bra tag framöver, samt en plastbox där jag kan ha alla mina benlindor, perfekt! Det blev inga mer "hästiga köp" utan en massa mat till mig, nu är frysen så full att den knappt går att stänga...ooops!

    Nu ska jag köra till Alvesta och göra lite ärenden innan det bär av till stallet. Jag hade planerat att spendera hela eftermiddagen hos Oden men det får bli seneftermiddag och kväll istället, det blir inte alltid som man har tänkt sig! Skogstur är inget att tänka på eftersom det lär bli mörkt innan jag sitter till häst, däremot kanske vi tar en sväng på åkern! :)


    Vi för nästan exakt ett år sedan, 26 januari 2010...

    /Jessica

  • bloglovin

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0