• bloglovin
  • Tömkörning

    Igår var jag i stallet hela långa kvällen, mys! Det blev en tur på åkern i mörkret (som jag trodde). Oden var superpigg, lite stark och tittig, det fanns ju nattmonster bakom träden! Efter lite trav och galopp slappnade han av fint, då var vi båda nöjda och traskade mot stallet igen. Idag har jag spenderat dagen på universitetet för att sedan köra direkt till stallet. Väl där insåg jag att jag hade glömt stalljackan, jag såg nog ganska loj ut i mina pösiga, blåa träningsoverallsbyxor och svart skinnjacka, men vem bryr sig på landet?! ;) Jag hann med att tömköra Odisen en snabbis i paddocken och på gårdsplanen. Han var superlydig och var verkligen koncentrerad. Det blev inget långt pass men det var bättre än inget alls! Nu har jag precis slukat i mig maten och ska gå över till kaffet innan postverket kallar...hektisk dag men jag är glad ändå :)


    Åh vad jag vill ha sommar så vi kan fortsätta vår träning i paddocken, nu går det knappt så knöligt och hårt som det är...:(

    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0