• bloglovin
  • Elin och Oden

    Igår var jag och en jobbarkompis ute och körde en sväng med träningsvagnen. Prinsen skötte sig finfint. På kvällen var det dags för partaj i Vislanda. Idag när jag väl hade vaknat gick jag ut i trädgården och njöt av solen i min brassestol. Sedan var det hög tid att cykla till Oden. Elin kom ut till stallet tidigt på kvällen. Det var jättemysigt, vi hade ju inte setts på över en vecka. Hon fick ta en tur på prinsen i skogen medan jag cyklade bredvid.











    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Sätilaryttaren- Var med i tävligen på bloggen och vinnen Lá Kim hoppluva i samarbete med Emmishopen!

    mysiga bilder =D

    2011-08-01 @ 14:07:11
    URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0