• bloglovin
  • Jobb igen, körtur och bryggmys!

    Idag jobbade jag mitt första pass efter 3,5 veckors semester. Det var väl inte jätteskoj, men det gick ganska bra i alla fall. Jag var toktrött när klockan ringde vid 04.00, men strax innan 05 var jag på jobbet, och visst är det kul att träffa arbetskompisarna igen! Jag slutade redan vid lunchtid och då bjöd jag Elin på lite pasta och köttfärssås innan vi cyklade till stallet för att pyssla om prinsen. Vi tog en ganska lång och härlig körtur! Elin plockade smultron och hallon utmed vägkanten, gott, somrigt och jättemysigt! Kvällen avslutade jag och två tjejkompisar på bryggan här hemma i Lekaryd. Det blev lite kvällsmat, en öl och massa prat! Behöver jag säga att jag älskar sommaren?


    Min trygga bruna häst!


    Så här glad blir en prins av att se sin matte! <3

    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: fridan

    vill också meeed på körtur :D



    älskar sommaren men nu tycker jag den har gömt sig :(



    sv: får se om jag hittar en remont nånstans att köpa :)

    2011-07-19 @ 14:34:22
    URL: http://kaloescha.blogg.se/
    Postat av: Pernilla Svenäng

    Hej fin blogg.

    Ska vi följa varandra via bloglovn.com?

    Kommentera min blogg!<3

    2011-07-19 @ 20:11:10
    URL: http://pernillasvenang.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0