• bloglovin
  • Tappsko och High Chaparral

    Igår tappade Oden en sko, höger bak. Så himla typiskt! Jag joppas verkligen att hovslagaren kan komma ut så snart som möjligt och fixa till det. Igår fick jag inte tag på honom utan får göra nya försök idag. Nu ska jag upp till stallet för att flytta Oden till sommarhagen, han har sovit i vinterhagen inatt. Han gör det ibland för att han inte ska käka så himla mycket gräs, han blir ju tjock bara man säger ordet gräs till honom! ;) Sedan ska jag åka till High Chaparral med några kompisar för att kolla på westerntävlingarna som är i full gång där, samt dricka öl, jag tror det blir en bra dag! Jag kommer hem i morgon igen!



    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: PATRICIA - vinn en design

    Tänkte bara säga att jag just nu tävlar ut två designer till er läsare. Du får bestämma exakt hur du vill ha de och så gör jag jobbet åt dig. Passa på, alla vet att det blir mycket roligare att blogga när man har en snygg design :)



    Kram :D

    2011-07-04 @ 22:23:41
    URL: http://ponnynceline.blogg.se/
    Postat av: Alice

    Åh va fin bild! :)

    2011-07-20 @ 19:54:00
    URL: http://alicefabienne.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0