• bloglovin
  • "Ohästigt" men ack så viktigt!!!

    Min moster arbetar på NTF (Nationalföreningen för Trafiksäkerhetens Främjande) och de driver just nu en kampanj som heter Körklar. Kampanjen handlar om alkohol, trafik och "dagenefterkörning". Jag hjälper till att sprida information om deras hemsida. På hemsidan finns en tävling där man bland annat kan vinna en lyxmiddag! Så ni som läser min blogg, gå in på hemsidan och tävla!!! Vem vet, kanske är det just du som vinner en middagsupplevelse värd 3000 kr? Hjälp mig gärna att sprida länken till sidan, till exempel via facebook!





    TÄVLA HÄR!

    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0