• bloglovin
  • Röd dag betyder inte alltid vila!

    Idag har det varit fullt ös, från morgon till kväll! I förmiddags körde jag till stallet och flyttade över pållarna från sommarbetet till vinterhagen. Sedan bar det av till mormor där jag hjälpte till med veckostädningen. Badrummen och golven brukar vara mina områden! Efter lite enklare lunch tog jag morfar med mig och körde till Tyrolen för att lämna lite broschyrer angående kampanjen Körklar. Därefter körde vi och hämtade morfars fina bil. Väl hemma i Lekaryd bytte jag snabbt om och cyklade till stallet, tog in prinsen, borstade, selade och satte för vagnen. Morfar kom och vi tog en härlig körtur med Oden! Ikväll bjöd mormor på lyxig kvällsmat i form av fläskfilé, nypotatis och kantarellsås, ooooooh vad bra jag har det!


    Mina favoriter!


    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Anna

    Vilken min Kenne har på första bilden! Han ser inte nöjd ut alls! =)

    2011-06-04 @ 23:16:02
    URL: http://ariette.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0