• bloglovin
  • Sommardag

    Härliga liv! Min första riktiga semesterdag har jag spenderat i solen vid sjön med underbara vänner! Jag kunde inte ha haft en bättre måndag!!! Prinsen fick vila idag eftersom det var supervarmt och han har ju ändå motionerats många dagar i rad nu. I morgon ska jag rida antingen på morgonen eller kvällen då det ser ut att bli ganska varmt under dagen. Jag kommer att ligga hemma vid sjön resten av dagen och bara njuta av livet!


    Man kunde ha haft det sämre!


    Vi blev minst sagt förvånade när vi träffade på detta gäng på parkeringen vid badplatsen. De var på resande fot från Bräkne-Hoby (Blekinge) och var på väg till westerntävlingarna som är nu i helgen på High Chaparall! Dit ska jag förresten på lördag och festa till det lite med Emma och co! Håll i hatten!

    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0