• bloglovin
  • Sorry...

    för dålig uppdatering, men jag jobbar natt och sover dag känns det som, puuuh! Jag slutade 04.00 i morse, somnade ca 06.00 och for upp igen vid 11.30. I fredags fick prinsen en vilodag eftersom jag jobbade torsdag natt och fredag kväll och var supertrött. I lördags red jag Pampas åt Louise, "LillaElin" red med på Oden och Frida på Suppe. Det blev en lång och härlig skogstur med mycket galopp och lite småskutt över pinnarna på ridstigen. Lördagkvällen spenderades hos mammi och pappi som bjöd på god mat. Senare kom "StoraElin" och höll mig sällskap medan jag drack öl och väntade på bussen som skulle gå till stan. Väl i stan träffade jag en gammal vän som jag inte umgåtts med på länge. Det blev öl, prat och Subway innan det var dags att åka med bussen till Alvesta igen och därifrån ta cykeln hem till Lekaryd. Det var inte helt oväntat att jag skulle sova länge på söndagen, kl 14.30 klev jag upp ur sängen, åt frukost, cyklade till stallet och red ut barbacka på prinsen, och kl 18.00 började jag jobba. Idag pallrade jag mig upp i lite vettigare tid och har hunnit med en lång skogstur med Matilda och "StoraElin". Vi upptäckte nya vägar och stigar i skogen, mysigt! Efter stallet bar det av till stan för lite shopping och mat! Nu sitter jag här i soffan och måste gå och lägga mig närsomhelst för att orka upp till jobbet kl 05.00 i morgon. Jag slutar redan kl 11.00 dock, vilket är skönt. Efter lunchen blir det stallet för att motionera prinsen. På kvällen kommer veterinären, Oden ska nämligen få sin årliga vaccination!


    Favorit i repris...

    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0