• bloglovin
  • Ännu en dag har gått

    Idag red jag Oden en sväng genom byn på grusvägarna som har blivit riktigt fina nu! Det blev mycket galopp och jag tror vi båda var lika lyckliga över att känna vinden fladdra ordentligt! Han var pigg min stora bushäst! Väl hemma kände jag lite på honom i paddocken ca 10 min. Han var lite stark men lyssnade ändå fint och mjuknade mot slutet! Innan han fick gå ut i hagen igen tränade vi lite apport med hinken, det gick som vanligt jättebra!

    Nu har jag precis kommit hem från en kväll på jobbet som gick smärtfritt! Ska fixa lite med mitt arbete innan sängen kallar. I morgon blir det plugg, stall, kanske fika hos mormor och morfar om de är hemma och slutligen jobb på kvällen.



    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0