• bloglovin
  • Dagen

    I morse var jag effektiv och kom ganska långt med mitt arbete, nöjd helt enkelt! Oden och jag tog en skrittur barbacka genom byn, det var mysigt och så där underbart som det bara kan vara! Jag älskar Oden och är glad för varje minut jag får spendera med honom! Efter stallet åkte jag för att göra lite ärenden, jag har beställt en tröja med brodyr som jag ska hämta i Ljungby på fredag när vi är på väg till Malmö! Jag tror den kommer bli fiiiiiiiiiin! Vet ni hur mycket jag längtar till helgen?! Det går inte att beskriva med ord, iiiiiiiiiiiiiiiiih!

    Nu väntar sängen, godnatt!

    bloglovin 
    Följ oss mer än gärna om ni inte redan gör det!!

    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0