• bloglovin
  • Det närmar sig

    För varje dag som går så blir det allt närmare avgången mot Malmö, jag är så spänd och taggade för vad som komma skall! Jag känner på mig att allt kommer att gå riktigt bra, jag har ju kanonhjälp och stöd med mig, vad vore man utan vänner?

      

    I eftermiddag blir det en tur till stallet, Oden ska få sig lite motion, härliga dag! Ikväll väntar jobb, men det är bara några timmar så det ska nog gå fint...

    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Lina

    Åhh vad kul:D Be dina medhjälper ta massa bilder och filma :D:D kramar

    2011-03-22 @ 12:00:54
    URL: http://liinahaallberg.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0