• bloglovin
  • En bra dag!

    Iiiih, idag har det varit en bra dag, meeeeen jag är helt slut och så trött att jag tror faktiskt att jag skulle kunna somna ståendes med ögonen öppna! Höhämtningen gick fint och smidigt. I eftermiddag blev det en ridtur genom byn och på grusvägarna, prinsen gillade det! Vi var ute ca 40 min sammanlagt, helt lagom en gråmulen dag som denna.

    Vet ni, det har hänt något roligt idag!!! Jag har sålt min lilla Ford Focus och köpt en Volvo S60 med DRAGKROK! Nu kan jag och min prins ut och åka när vi vill, weeeee! Jag är lycklig, men trött så nu väntar senaste avsnittet av Ponnyakuten via SVT-play och därefter sängen, godnatt!


    Min käraste hästkraft! Oktober - 2009

    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Samanta

    Jag är verkligen förälskad i din Oden! Jag red faktiskt också en nordsvensk under en period. En söt dam vid namn Docka. Så min erfarenhet av nordsvenskar (eller åtminstone den erfarenheten jag fick från Docka) är att dom är väldigt, väldigt trevliga.

    2011-03-13 @ 22:44:51
    URL: http://samantas.blogg.se/
    Postat av: fridan

    så himlaaaa kul med bilen, verkligen ju :D:D



    sv: jo vintertid har vi hösilage :) men sen när det är för varmt ute går det inte ha hösilage för det blir dåligt direkt :/ så typ april innan hästarna släpps på bete och sen september innan vi får hösilage så får vi skaffa eget hö :)

    2011-03-15 @ 10:21:24
    URL: http://kaloescha.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0