• bloglovin
  • En helt vanlig tisdag!

    Sitter i soffan och väntar på att frukostkaffet ska rinna ner i kannan och ska om en stund hoppa i ridbyxorna för att köra till stallet. Hästarna vill ju ha lunch vid 12-13-tiden! Efter mockning och allt det där ska jag ta mig en ridtur. Jag har inte bestämt än om det blir barbacka, sadel, paddock, eller ut... Det ger sig helt enkelt! Ikväll ska jag till mammi en vända, för en gång skull är det jag som ska bjuda på mat! =)


    Denna bild använder FNH Skåne som reklambild inför Mila-mässan i Malmö :)

    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Klara Hovstadius

    sv: å tack så mycket :)

    2011-03-01 @ 12:33:59
    URL: http://klarahovstadius.blogg.se/
    Postat av: fridan

    superfin bild!!



    sv: jaa jag jobbar imon kväll :)

    2011-03-01 @ 17:06:58
    URL: http://kaloescha.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0